Pagina's

donderdag 8 september 2011

0utfit of the day

Na het lush artikel waren we aardig op dreef en besloten we nog een artikel te maken : een outfit of the day . Dit is denk ik een van mijn favoriete dingen om te dragen , ik ben gewoon helemaal gek op de blazer ( ja mel en ik zijn verslaafd aan blazers :) )

dit is het dan , witte jeans(geen idee waarvan)  met een simpel basic wit shirt (H&M) , lange ketting met hanger (H&M) , blazer (H&M) en mijn favoriete hakken , die ik door het roze randje leuk bij de blazer vind passen (van haren )




                                                       detail van de knoop , beetje wazig

                                                    het grove stiksel vind ik echt heel gaaf


totzover mijn favoriete outfit , wat vinden jullie?
xoxo

1 opmerking: