Pagina's

donderdag 15 september 2011

mijn nagel routine

                                       mijn nagels na een dag school met toetsen , not nice .

Na een dag school zien mijn nagels er meestal niet uit. Als k zenuwachtig ben voor toetsen pulk ik alle nagellak van mijn nagels af .
Na zo'n dag is het soms echt nodig mijn nagels en nagelriemen goed te verzorgen en vandaag ga ik dus laten zien wat ik dan doe en welke producten ik gebruik!
natuurlijk beginnen et de oude nagellak eraf halen , dit is zoals je ziet een nagellak remover van de DA  . Er zit aceton in , een min punt . Maar ik had echt nagellak remover nodig en dit was de enige die ik zo snel kon vinden . Normaal kunnen mijn nagels echt niet tegen aceton , maar bij deze nagellak remover heb ik nergens last van.                                                                                                                                                    


 Nadat alle oude nagellak eraf is , verzorg ik mijn nagels met lemoney flutter . Heerlijk spul waar ik laatst al over schreef .

                                                                                                      
Dan duw ik mijn nagelriemen soms voorzichtig een stukje terug , en vijl mijn nagels bij . Ik heb nog een hele fijne vijl die ik echt gebruik om ze in vorm te vijlen, daar is deze vijl van herome niet geschikt voor  , maar die ben ik helaas even kwijt                                                                                                                        

Vervolgens gebruik ik een nail hardener , deze van essence gebruik ik nog niet zolang , en ik weet nog niet wat ik er van vind. Als ik er uit ben schrijf ik nog een artikeltje hierover.

Na zo'n behandeling zien mijn nagels en nagelriemen er weer netjes verzorgd uit. Meestal lak ik ze nu nog maar soms laat ik ze lekker zo ,  even bijkomen haha
Dit was mijn nagelroutine , welke producten gebruik jij het liefst?

xoxo                          

1 opmerking:

  1. monnie_corrie_hel_van_63_meegemaakt4 november 2011 om 21:35

    heeii komt dat artikeltje nog??? want hebben oowk niewe nodig hagaha!! hihi kijk er naar uit sou bijna liefie zege maa we willen niet raar overkome ofso hahahhfga lagge hoor doei

    BeantwoordenVerwijderen