Pagina's

zondag 18 september 2011

notd : Am I Bleu or Green?

Catrice Im I Bleu or Green?
Dit is zeker een van mijn favoriete nagellak kleuren op het moment , een lieve zachte blauwe kleur .
Net zoals bij alle Catrice lakjes is de naam geniaal  , i thinks its a bleu one hihi


De lak dekt na twee laagjes goed . Hij brengt fijn aan en ook al breng je hem streeperig aan hij "herstelt" zichzelf en wordt mooi egaal. Hij blijft bij mij ongeveer 4 dagen zitten , maar hou er dan rekening mee dat ik elke dag bij mijn paard ben en de nagellak dan heel wat te verduren krijgt.

Het is een creamy kleurtje zonder glittertjes , wat wel heel erg mooi is . Dit is echt zo'n mega cute kleur , die tog wel opvalt.
Zoals ik al eerder zei : een favoriet van mij!
xoxo

2 opmerkingen:

  1. heeeeii tessie! k lees al vet lang je blog en k zie nu pas dat je ook op het SUPERVETTE BONI!!!!!!! zit
    ik vindt het zooo leuke blog en heb superveel geleert je bent echt mijn nummer 1 idool kwae makeup ik hoop dat we ooit vrienden worde
    toppie meid ik geef je een 10
    you now i love you XOXO
    anonmopje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie nagellak meis! Je schrijft ook echt supermega leuk en entousiast :-)
    Schrijf je gouw weer een nieuwe blog, k kan niet wachten<3 zie je nog wel!!
    Xxly,,

    BeantwoordenVerwijderen