Pagina's

donderdag 8 september 2011

Lush stapel review

tada ! ons eerste artikel geschreven met zijn tweeen , we hebben lol gehad met het beoordelen van de producten genoeg gezeur ;)  hier de review :

van links naar rechts: sympathie for your body lotion , tea tree water toner , lemoney flutter
sympathie for the skin body lotion :

Ten eerste , we vinden allebei de geur niet echt lekker . Veel te sterk . Verder voelt het wel fijn aan op je huid , het verzorgt wel eht . In de lotion zitten kleine zwarte stukjes die na het smeren nog zichtbaar zijn , minpunt!  
eindoordeel : wij zijn niet echt fan  
eindcijfer : -6

Toner Tea Tree

Tea Tree: Het ontgift een vettige huid. Het helpt gewoon top tegen acne. Hij ruikt ook lekker. Als ik het op doe tintelt mijn huid wel, maar niet op een pijnlijke manier. Het is gewoon fris.
Eindoordeel: geweldig spul, ik zou het zeker vaker kopen.

Eindcijfer: 8.




Each Peach.
Each Peach is ook een massage-bar die heerlijk ruikt naar mango , limoen en citroen. Het is echt een geur waar je vrolijk van word. Het is hetzelfde als met de Soft Coeur, er komt genoeg product vanaf en het verzorgt je huid. Je huid word er niet droog van.
Eindoordeel : De geur is echt heerlijk, we love it.
                
Eindcijfer : 9,5.

honey I washed the kids

Lush omschrijft deze zeep als een hydraterende honing- en sinaasappelzeep , en wauw dit is de eerste zeep die mijn huid niet uitdroogt .
De geur is echt hemels! Lekker zoet maar niet verschrikkelijk zwaar .
En door het honingraatje  op de achterkant ziet de zee per ook nog is super cute uit!
eindoordeel: We like!!

eindcijfer : 9
Soft Coeur.
De Soft Coeur is een massage-bar. De geur is echt heerlijk, je ruikt de chocola die erin zit. Het enigste nadeel is dat er in het midden een heel groot stuk chocola zit, en dat word echt een bende. Verder komt er genoeg product van af maar het is wel jammer dat hij zo snel opgaat.
Eindoordeel : Wij vinden hem geweldig.

Eindcijfer : 8+

The Godmother

Ik vind de geur echt heerlijk , maar melanie vind het een “het gaat wel “ geurtje , de zeep ruikt redelijk zoet , naar kauwgom en snoepjes.
De zeep schuimt enorm , echt heerlijk! De zeep is donkerrood , doet me denken aan kersen ofzow.
Eindoordeel: Ik vind hem geweldig , maar melanie twijfelt toch door de geur.

eindcijfer : 7+

0nze favorieten zijn Lemoney flutter , Soft coeur en each peach

xoxo

Lemony Flutter.
Lemony Flutter ruikt , net zoals bijna alle producten van Lush, echt heerlijk. Het verzorgt je nagels echt en ik merk het als ik hem een tijdje niet gebruik. Als ik hem een week niet gebruik, ga ik hem bijna missen. Je hebt er echt heel weinig van nodig, en echt NIET je hele handen ermee insmeren, want je glijd echt weg. Je kan het ook op je ellebogen, tenen en hielen smeren.
Eindoordeel: wonderspul, ik raad het iedereen aan om te gaan kopen!

Eindcijfer:  10.


                            Each Peach , honey i washed the kids , soft coeur , The godmother

Geen opmerkingen:

Een reactie posten