Pagina's

zondag 11 september 2011

Budget Make-up

                                                                             bron foto:google

Vandaag ga ik in dit artikel mijn menig geven over bepaalde budget merken . Veel mensen denken dat budget Make-up meteen  slecht is maar dat is onzin . Niet alle budget merken zullen voorbij komen in dit artikel , ik hou het even bij de merken die gewoon bij de Kruidvat en de Etos te verkrijgen zijn.

Catrice : Mijn favoriete budget merk! zo dat is er uit . De verpakkingen zijn simpel en strak wat eigenlijk gewoon chic is . De kwaliteit van de oogschaduws en lip producten  is top , en bij dit merk heb ik dus wel elke keer dat ik bij het schap sta een hoog " hebbhuu" gehalte . De nagellak is ook top , de kleuren zijn prachtig en de namen die gewoon weg geniaal zijn . Helaas heb ik bij de nieuwe lijn nagelakjes wel wat op te merken , de dop laat soms los van het kwastje .

Essence : Hmm oke dit is niet mijn favoriete budget merk . De nagellak  en de  verzorging vind ik super fijn bij dit merk . Met de oogschaduws en lip producten is opzich ook niks mis , maar ik vind het niet geweldig . Ik loop er nou niet echt warm voor . De verpakkingen geven me ook al heel snel een goedkoop gevoel.

Gosh : Twijfel geval , de laat ik het maar even pigments noemen vind ik echt fijn werken (op de uitval na maar goed) . Maar voor de rest vind ik het te duur voor wat je krijgt . Ja nou meer kan ik eigenlijk over dit merk niet zeggen . 0ver de producten die ik heb van gosh ben ik wel tevreden , maar de prijs/kwaliteit verhouding is slecht.

NYC : Toen dit merk net in de schappen lag ben ik helemaal happy de winkel ingerend om te kijken of dit misschien een nieuwe budget topper is . Maar helaas  ,  na een aantal oogschaduws , lip producten en foundation getest te hebben verdween de glimlach van mijn gezicht . Nee dit merk is mijn geld niet waard vind ik .

Natuurlijk zijn dit niet alle budget merken , maar ik heb het even gehouden bij de meest bekende.
Heb je  nou een product waarover je helemaal happy bent (of juist niet ) , laat het weten in de comments dan proberen wij ze ook is uit.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten