Pagina's

vrijdag 9 september 2011

Dior addict


Een tijdje geleden schreef ik al dat ik verliefd was op de Dior addict lipstick , nou ik was hem echt aan het lemmen . Gisteren ging ik met mijn moeder nog even de stad in en we gingen natuurlijk nog even bij de sephora kijken , en ja hoor ! stapelkorting!!
De verpakking is chic en strak , eigenlijk wat Dior altijd heeft . 0m de lipstick te gebruiken trek je heel simpel aan de bovenkant ( de "knop" met CD erop) en tada daar is je lipstick!
Het werdt deze kleur : nummer 578 , Dior Kiss .  Een prachtige zachte kleur die echt super mooi staat . Het aanbrengen gaat heerlijk soepel . De lipstick is heerlijk romig en ik voel amper dat ik hem op heb.




De lipstick is normaal 28,50 maar dankzij de 20%  korting 22,80 euro .Nogsteeds niet goedkoop dus ik ben met een medewerkster van de sephora gaan kijken welke kleur echt perfect was voor mij voor dat ik met een kleur thuis zou komen die ik nooit zo dragen.
Ik heb helaas geen swatches , mijn camera werkt nog steeds niet mee . En met mijn iphone kreeg ik de kleur er echt niet goed op . Er komt binnenkort een Fotd et deze lipstick.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten