Pagina's

zaterdag 9 juli 2011

Catrice: Modern Muse

Op internet zag ik het al voorbij komen. Catrice houdt ik redelijk goed in de gaten. Ik vind het een super fijn merk voor een hele fijne prijs. Echt een fijn budget merk.


In augustus/ september komt Catrice met de nieuwe Limetid Edition Modern Muse.
Met deze LE geven zij op geheel eigen wijze een flinke twist aan de stijliconen van de jaren 60.
Catrice meldt over deze lijn:
Op de catwalks zien we vrouwelijke stijlen en moderne materialen, gecombineerd met verleidelijk just-out-of-bed haar. CATRICE heeft de ideale make-up die perfect past bij deze look. De ogen – uitdagend, vrouwelijk, glamourous – met metallic effecten in bruin, brons en goud, zijn geaccentueerd met expressieve eyeliner. De lippen zijn vol en zacht: kusbare perfectie. De nagels – elegant, met een metallic glans – maken de look af

Ik was er in de jaren 60 nog niet dus heb ik opgezocht wie er destijds de stijliconen waren. Jane Birkin moet zeker genoemd ,daar is uiteindelijk ook de tas van Hermes naar vernoemd, daarnaast waren ook Twiggy, Catharine Deneuve , Brigitte Bardot en Mary Quant (met dank aan de minirok)toch wel de belangrijkste. Van mijn moeder hoorde ik dat Mary Quant ook een eigen make-up merk had, tegenwoordig is dat in Nederland niet te koop, tenminste voor zover ik weet. Ik heb wel een Japanse internet pagina teruggevonden maar dat is alles.
maar goed, ik dwaal af. Terug n aar de nieuwe collectie van Catrice. Hieronder de preview.

MADE TO STAY LONGLASTING EYESHADOW
Dit is een elegante metallic glanzende crème oogschaduw die langdurig blijft zitten. De textuur met krachtige pigmenten smelt op het ooglid zonder in de plooitjes te gaan zitten of af te geven en is eenvoudig aan te brengen. Blijft de hele dag en nacht lang op zijn plek.

C40 Lord Of The Blings
C50 Metall Of Honor
C60 Jennifer’s Gold Rush










PRECISION EYE PENCIL
Twiggy-ogen van vandaag zijn opgemaakt met de eyeliner uit de Modern Muse trend editie. Hét trendy statement van nu is excentriek! Deze look is eenvoudig te creëren met de langhoudende Precision Eye Pencil. Met speciale precisietip
C60 Khakitoo
C70 I Wood If I Could
C80 Wildthing












EVOLUTION TO REVOLUTION MASCARA
Revolutionair: de innovatieve 2in1 Mascara by CATRICE! Deze biedt twee verschillende wimpereffecten met slechts één product. Look 1 zorgt voor subtiel volume en een natuurlijke wimperstijl, terwijl je met look 2 intens volume en spectaculaire wimpers creëert. Het geheim? Het slimme geïntegreerde “brush-stripping” systeem waarbij je kunt kiezen uit strip 1 of strip 2. De strips geven verschillende hoeveelheden mascara af, afhankelijk van het gewenste effect















COLOUR INFUSION LONGLASTING LIP STAIN
Je nieuwe passie: Lip Stain met de zacht gevormde tip geeft de lippen een ultra-lichte, long-lasting kleur en verzorgt ze met voedende ingrediënten. De finish is natuurlijk. Ook ideaal om te gebruiken als basiskleur voor glanzende lipgloss.
C10 Holly Wood
C50 Red & The City













ULTIMATE NAIL LACQUER
Moderne sixties-glamour op je nagels: Ultimate Nail Lacquer heeft elegante metallic tinten voor de nagels. Hoge kleurintensiteit, perfecte glans en tot wel 7 dagen plezier met slecht één streek van de kwast om je perfecte stijl af te maken.
C560 Rusty But Sexy
C650 Goldfinger
C460 In The Bronx
C680 Khaki Perry
C620 Captain’s Sparrow Boat











Dat ik een aantal lakjes ga kopen is een ding dat zeker is. Ik ben echt fan van de Catrice lakjes. Het lakje In The Bronx is overigens ook een lakje dat in de gewone lijn terug te vinden is en is dus zeker geen LE. Ook wil ik de mascara gaan proberen. Ik heb nog nooit zo'n mascara geprobeerd maar voor deze prijs laat ik hem zeker niet liggen.
Ik vond ook een filmpje over het maken van de promotie fotos. Erg leuk om te zien. www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=vHmbLY3dZX8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten