Pagina's

maandag 11 juli 2011

mijn nagel routine

mijn nagels zijn altijd kort geweest , zodra ze wat langer werden scheurde ik ze namelijk af . Ik was het op en gegeven moment zo zat dat ik steeds van die enorm lelijke korte nagels had dat ik ze beter ben gaan verzorgen en nu elke dag er even 3 minuten de tijd voor neem , en om de dag iets langer.
Wat ik nu doe is elke dag mijn nagels een klein stukje bijvijlen , niet veel dus niet met het doel ze korter te maken maar gewoon zachtjes vijlen . Mijn nagels worden daar sterker van , en eventuele haakjes kan je meteen wegwerken.

Als ik wat meer aandacht aan mijn nagels besteed , is dat op het moment dat ze weer is slap zijn , kort zijn of gewoon omdat ik even geen nagellak wil dragen maar gewoon mooie verzorgde nagels wil.

ik begin met het weghalen van mijn nagellak , ik gebruik nagellak remover zonder aceton omdat dit mijn nagels echt enorm uitdroogt en slap maakt.
Daarna vijl ik mijn nagels bij
Dan pak ik een borsteltje om mijn nagels aan de onderkant schoon te maken ( ik ben bijna elke dag bij mijn paard = vieze nagels :P )
Ik gebruik een borsteltje omdat je met een tandenstokertje of hoe je het normaal ook doet , snel je nagelbed korter maakt , terwijl die juist langer moet zijn , zodat je nagels sterker en langer kunnen worden , als je je nagels schoon maakt met een borsteltje zal je nagelbed op den duur langer worden

Als ik mijn nagels schoon heb gebruik ik een nail hardener van catrice in ultra strong. Dit is echt het wonder middeltje voor mij , mijn nagels worden er echt sterker van .

Hierna ben je eigenlijk klaar , gebruik nog een handcreme en als je het hebt nagelriem olie.

Wat je wel nog kan doen is een nail whitening pen gebruiken , zodat het witte randje van je nagels ook echt wit wordt.

Nu nog geen foto's van mijn nagels , als ze weer wat mooier zijn zal ik ze laten zien , en dan nagellakloos :P

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten