Pagina's

dinsdag 12 juli 2011

i love my owls !


al mijn uilen bij elkaar

Als je vraagt wat mijn favoriete sieraden zijn antwoord ik meteen met " mijn uilen ".
nadat ik bij de claires mijn oorbellen in het mandje had gegooid begon de zoektocht naar meer meer MEER ....ahum :$

de oorbellen

Met deze begon het *sentimenteel sorry * , ik kocht ze bij de claires voor ong 4 euro in de sale
the poor little thing lost his eye :o


de ring

Deze was ook vier euro, ook in de sale. Het is net als de rest geen echt silver dus gaf af , na een laagje doorzichtige nagellak was dat verleden tijd.


de ketting

Het was dat de verkoopster me deze liet zien anders had ik he niet gevonden , maar wat zijn ze toch schattig met z'n tweeen . Het is geen enorm lange ketting , wat ik bij deze juist wel fijn vind .


de broche

En als het laatste het enige uiltje dat niet bij de Claires vandaan kwam , waar ik hem wel gekocht heb weet ik niet meer eigenlijk.
Het is het enige uiltje dat wel kan bewegen , hij is niet helemaal in de stijl van de andere uiltjes maar dat maakt mij helemaal niks uit <3

Nou dat waren mijn geliefde uiltjes , ik draag ze echt elke dag <3 Het zijn zeker mijn favoriete sieraden.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten