Pagina's

donderdag 7 juli 2011

NOTD: Pool Party At Night

Vandaag mijn eerste nail of the day.


Mijn nagels zijn op dit moment erg kort en slapjes. Ik ben nu bezig met een kuur met nailhardener en hoop dat het gauw beter wordt zodat ik mijn eigen nagels kan gebruiken. Totdat dat zover is gebruik even de nagels van mijn mams.
Vandaag hebben we gekozen voor een Catrice lakje. Ik ben gek van deze lakjes. Mijn nagellak stash is niet zo heel groot en bestaat voor het grootste deel uit Catrice lakjes. Ze zijn niet alleen goed betaalbaar maar over het algemeen ook erg prettig met smeren, drogen en ik vind de houdbaarheid gewoon goed .

Ik vind de Pool Party At Night een super mooie kleur. Het heeft als kleurnummer 410.
Wel wat gewaagd voor een daily look maar ik doe het soms toch. Het kleurtje doet me inderdaad echt denken aan een zomeravond bij het zwembad, vraag me niet waarom maar toen ik de naam las dacht ik: Ja klopt.
Dit is een mooie blauwe kleur met een paarsige ondertoon. Het is een creamylakje en smeert lekker weg. Er blijft na het drogen een mooi glansje op zitten. Mooi mooi mooi, i like glans, gloss, risplendere, briller oftewel ik houd ervan.



Wat vinden jullie van blauwe nagellak? Draag je het ook op “gewone”dagen of alleen met iets speciaals??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten