Pagina's

zondag 10 juli 2011

Catrice Ultimate Shine: Let’s Dance Salsa

Al weer een poos geleden heb ik de Catrice Ultimate Shine lipsticks ontdekt in de winkel. Ze vielen mij op door de verpakking. Mooi zilverkleurig met grijs opgedrukt de naam Catrice in strak lettertype. Ja ,lettertypes vind ik ook belangrijk, ik houd erg van lettertypes dus hier let ik wel op. Voor deze site moet het vooral erg goed leesbaar zijn maar ik houd ook van mooie sierlijke lettertypes.
Er zijn behoorlijk wat kleurtjes te vinden in deze lijn.
Aan de onderkant zit een mooi doorschijnend stukje en een duidelijke kleur/naamsticker in de kleur van de lipstick. Al met al vind ik de verpakking wel chique. Daarnaast voelt de verpakking ook stevig aan, ik weet niet, gewoon ook een lekker gewicht in mijn handen.
Ik heb gekozen voor lipstick nummer 120 met de aansprekende naam Let’s Dance Salsa. Bij deze naam denk je al automatisch aan vurig en dat klopt wel. De kleur is rood oranjeachtig waarbij rood de boventoon voert. Alhoewel op bovenstaande foto’s het oranje lijkt te zijn is hij dat op mijn lippen zeker niet.
De lipstick is lekker creamy en heeft een mooi glans. Het is inderdaad dus lekker shiny. Hij blijft bij mij in ieder geval 4 uur zitten, ik heb zelfs nog wat gegeten en er bleef voldoende kleur over. Ik vind de lipstick ook lekker uitsmeren en ik deze zal in ieder geval mijn lippen niet uitdrogen.


Ik ben erg tevreden over deze lipstick en ben zeker van plan om er meer van te kopen. Als ik het aandurf misschien zelfs een echte rode. Mocht dat zover zijn dan laat ik het jullie zeker weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten