Pagina's

vrijdag 8 juli 2011

tip : Da graffiti nails topping



ik ben net terug van de gaard (het winkelcentrumpje bij mij in de buurt) waar ik naar de Da ben geweest. Ik stond bij de nagellakjes van Da eigenmerk te kijken toen ik een display zag staan met "graffiti nails topping" zag staan. De lakjes zijn maar drie euro dus ik besloot een zwarte mee te nemen en te kijken of het wat was .
Thuis deed ik de topping over de rode nagellak die ik al ophad en het bleek gewoon een crakle topcoat te zijn! Ik super blij , want ik zocht al heel lang een crakle topcoat die niet te duur is . Bij essense waren ze steeds uitverkocht , dus ik ben super blij dat ik nu deze heb .
Het effect is super mooi , met een dikkere laag krijg je heel weinig "scheuren" bij een dunner laagje wat meer .


mijn nagels met een laagje graffiti nails topping (sorry voor de korte nagels , daarom "leen" ik die van mn mams voor notd :$ )

xoxo

1 opmerking:

  1. Dus je moet eerst een andere kleur nagellak opdoen en als die opgedroogd is moet je van die graffiti nails topping een dun laagje opdoen en dan komen er scheurtjes??
    xoxo Anoniempje

    BeantwoordenVerwijderen