Pagina's

donderdag 7 juli 2011

lopen op hakken


Lopen op hakken , de een kan op werkelijk alle hakken lopen de ander heeft al moeite bij een lage hak.
Ik ben een "kan op alles" loper. Heel handig natuurlijk , twee passen even wennen en je loopt er zo mee weg.
Dat wil niet zeggen dat ik als ik op nieuwe hakken loop geen pijn heb!
Een jaar geleden kocht ik een paar zwarte hakken , als je het hakken kan noemen want ze waren maar 5 cm ofzow . Die hakken hebben een paar maanden enorm veel pijn gedaan .
Als je hakken pijn doen als je ze net hebt . Nooit denken , ze doen pijn , ik trek ze wel aan bij dat ene feestje. Geloof me , als je er even doorheen bijt en ze gewoon aan doet als je naar school gaat , boodschappen gaat doen (en voor de meiden die net zo gek zijn als ik : aan naar de stad)

Maar goed , let er bij lopen op hakken op dat je rechtop loopt. Als je niet rechtop loopt ziet het er niet echt charmant uit. stel je maar voor , een meisje op prachtige hoge hakken , maar ze loopt als een zoutzak .
Verder heb je als je rechtop loopt meer evenwicht , heb je evenwicht is het lopen op hakken meteen makkelijker .

Ik ben natuurlijk geen expert , maar rechtop lopen en vooral veel lopen helpen enorm .

ohw en ja die stilleto's zijn prachtig , maar zeker niet handig als je nog geen held ben op de iets lagere hakken . Blijf eerst nog even oefenen op de lagere hakken en dan kan je overstappen op die prachtige stilleto's.
zo en nu natuurlijk even mijn lieverds laten zien die ik nu vier weken heb .




Jeay ik hou van ze <333 ik wou ze al zo lang (:
nou dat was het eerste artikel voor vandaag , nu ga ik snel douche en omkleden. k ga zo meteen het bos in met mijn verzorg paard . Heerlijk met al die dazen en vliegen :P Gelukkig hebben we anti vliegen spray (:
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten