Pagina's

donderdag 7 juli 2011

I am lemming : dior addict


Ik ben zooo verliefd op de dior addict lipstick !
Echt zo verschrikkelijk mooi <3 Binnenkort wil ik er een halen , de kleur Model . Ik wou eerst Miss dior gaan halen , maar Model is iets feller. Ik ben bang dat Miss dior wegvalt op mijn lippen omdat die best gepigmenteerd zijn. de kleur Model:



Ain't it pretty ?? <3
Als ik hem heb dan ga ik zeker swatchen en laten zien hoe ie staat.
Mijn stash ligt niet vol met dior ofzow. Dit wordt mijn eerste product van Dior . Sterker nog het wordt mijn eerste product duurder dan Gosh.
De meiden van LiveLifeGorgeous hebben een heel grappig filmpje op genomen na dat ze hun eerste dior product hadden gekocht . Ik vraag me af of ik net zo hysterisch ga doen :P
Zeker even dat filmpje opzoeken , want hij is echt geniaal (:

xoxo

1 opmerking:

  1. Hey, nou dat wordt dan sparen. Wel een superkleur uitgezocht zeg. Echt mooi. Als je er nou ook even een kwastje bij koopt dan kan ik lenen. :)

    BeantwoordenVerwijderen