Pagina's

maandag 11 juli 2011

new from h&m & my new bag


mijn nieuwe h&m aankopen

Jeay , vrijdag kwam eindelijk mijn nieuwe bestelling van de h&m binnen . Ik had vier dingen besteld bij de h&m:
-Een vestje , super schattig door het randje . de mouwtjes zijn driekwarts en hij is niet heel lang .Dat vind ik er juist zo leuk aan
-Een tuniek/jurkje , ook al is het maatje s wauw wat ziet ie ruim . met een simpel riempje is ie misschien iets getaileerder dat vind ik persoonlijk iets leuker.
-Een ring , deze wou ik al zo lang <3 super leuk met een grote steen . echt een eye catcher <3 -Een armbandje , dee vind ik zo leuk omdat ie zo leuk bij de ring past , het armbandje was er maar in een maat , wat ik wel jammer vind . Ik heb redelijk dunne polsen waardoor ik bang was dat ie veel te wijd zou zijn .Hij is wijd maar niet zo dat ie van mijn hand af glijd. dat waren al mijn dingen die ik besteld had van de h&m (: nu mijn nieuwe grote liefde


tadaaaaaaaaa *vals stemmetje*
mijn nieuwe tas , ik kocht hem bij de lemon voor 34 euro . Best duur voor een tas , maar kom op hij is prachtig <3
er past mega veel in , en de tas is sterk genoeg om mijn schoolboeken in te doen volgend schooljaar .
Ik moet toegeven , ik liep enorm te mutsen met de tas opendoen . Ik dacht damm dan moet je elke keer die riempjes los maken . Tot ik er achter kwam dat er aan de achterkant gewoon een flap zit die word dicht gehouden met magneetjes :$
Ik ben enorm blij met alles <3
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten