Pagina's

woensdag 13 juli 2011

Hello kitty body splash


ja inderdaad regendruppels op het raam , alweer een dag vol regen ben ik bang

Toen ik laatst bij de H&M was zag ik dit enorm schattige flesje staan. Het is een body splash in de geur melon. Ze hadden ook nog body splashes in andere geuren en formaten maar ik vond deze zo schattig voor naar school ofzo.
zoals je ziet heb ik er al best veel van gebruikt , niet alleen omdat ie super leuker ruikt .Maar ook omdat de geur niet de hele dag blijft hangen , iets wat normaal is bij een body splash trouwens.




De body splash ruikt heerlijk naar meloen . hij is best zoet , iets waar je van moet houden. Ik krijg best snel last van hele zoete , zware geuren dus ik was benieuwd of ik dat bij deze ook had maar nee! Helemaal nergens last van (:


De hello kitty body splash komt van de H&M en kost 1,95 euro
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten